Ostutingimused
Hulgiklient
HINNAD JA TASUMINE
KUIDAS OSTA HASMAR.EE E-POEST?
TRANSPORT
PRIVAATSUS
ISIKUANDMETE KAITSE
LISAINFO
Jaeklient
1.ÜLDSÄTTED
1.1 Veebipoe www.hasmar.ee (edaspidi Hasmar Auto e-pood) omanik on Hasmar-Auto OÜ (registrikood 10047764), mille asukoht on Mäepealse tn 2, Tallinn, Harjumaa, 12618.
1.2 E-poest on võimalik sooritada oste eraisikuna, kui ka juriidilise isikuna.
2. MÜÜGILEPINGU KEHTIVUS NING KAUBA- JA HINNAINFO
2.1 Müügitingimused kehtivad Hasmar Auto e-poest kaupade ostmisel.
2.2 Hasmar Auto e-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
2.3 Kauba kohaleoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kohaletoimetamise viisist. Kohaletoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
2.4 Teave kauba kohta on esitatud Hasmar Auto e-poes vahetult kauba juures. Tooteinfot kontrollitakse ja täiendatakse regulaarselt. Kuna toote andmed on sisestatud tootjate poolt, ei võta Hasmar Auto e-pood vastutust toote andmete õigsuses.
2.5 Tootepildid on illustratiivse tähendusega.
3. TELLIMUSE VORMISTAMINE
3.1 Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu.
3.2 Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Hasmar-Auto OÜ arvelduskontole.
3.3 Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
3.4 Hasmar Auto e-poes sooritatud tellimuste töötlemine toimub tööpäevadel (E-R) kl 08:00-17:00. Kehtib ka “tulen kaubale ise järele” tarnevaliku puhul.
4. KOHALETOIMETAMINE
4.1 Kaupu saadetakse Eesti, Soome, Läti, Leedu piires
4.2 Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Alates 50.-tellimusest on vedu Eesti piires TASUTA.
4.3 Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Kui kaupade kohaletoimetamine kokkulepitud ajaks ei ole võimalik, on Hasmar-Auto OÜ’l õigus tarneaega pikendada, andes sellest kliendile eraldi teada.
4.4 Ise järeletulemise võimaluse valinud ostjat teavitatakse telefoni või e-maili teel kui kaup on kättesaamiseks valmis.
4.5 Kaubad, mis ei mahu pakiautomaati, saadab Hasmar-Auto OÜ kulleriga. Samuti saab ostja nendele ise järele tulla.
5. TAGANEMISÕIGUS
5.1 Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
5.2 Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
5.3 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Tagastatav toode peab olema komplektne ehk sisaldama kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid.
5.4 Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Hasmar Auto e-poel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
5.5 Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille kohta leiab infot siit.
5.6 Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
5.7 Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis. Kauba pakend peab olema terve ja puhas. Toote kaubanduslik välimus peab olema täielikult säilinud.
5.8 Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
5.9 Hasmar Auto e-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
5.10 Hasmar Auto e-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
5.11 Kui ostja on sõnaselgelt valinud Hasmar Auto e-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
5.12 Hasmar-Auto OÜ’l on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
6. PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS
6.1 Hasmar Auto e-pood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Hasmar Auto e-poe kohustus.
6.2 Hasmar Auto e-pood ei vastuta ostja süül toote halvenemise/kahjustumise eest; puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel; toote normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.
6.3 Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe aasta jooksul Hasmar Auto e-poe poole, saates e-kirja aadressile info@hasmar.ee või helistades telefonil 6703040.
6.4 Hasmar Auto e-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
6.5 Kui Hasmar Auto e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest e-pood vastutab, parandab või asendab e-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab e-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
6.6 Hasmar Auto e-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
7. OTSETURUNDUS JA ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
7.1 Hasmar Auto e-pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
7.2 Hasmar Auto e-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
7.3 Hasmar Auto e-pood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
7.4 Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
8. VAIDLUSTE LAHENDAMINE JA VASTUTUS
8.1.Kui ostjal on Hasmar Auto e-poe osas pretensioone, tuleb need saata meiliaadressile info@hasmar.ee
8.2 Kui ostja ja Hasmar Auto e-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
8.3 Hasmar Auto e-pood vastutab kliendi ees ning klient vastutab Hasmar Auto e-poe ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
8.4 Hasmar Auto e-pood ei vastuta kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaolust, mida Hasmar-Auto OÜ ei saanud mõjutada ning mille saabumist ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).